Het laatste avond maal - Reisverslag uit Paphos, Cyprus van Jason Spruijtenburg - WaarBenJij.nu Het laatste avond maal - Reisverslag uit Paphos, Cyprus van Jason Spruijtenburg - WaarBenJij.nu

Het laatste avond maal

Door: Jason Spruijtenburg

Blijf op de hoogte en volg Jason

01 Juni 2012 | Cyprus, Paphos

We zwaaide nog wat, een paar hand kussen en de deur sloot en ik vervolgde mijn weg naar huis. De eerste van de groep Cyprus-gangers is dan reeds klaar en deze ochtend op de 9:30 vlucht van Cyprus Airways richting huis gegaan. Mij hemel wat gaat het snel ineens...... Je hebt een soort gek binnen gevoel of alles, maar dan ook ALLES ineens aan een einde gaat komen. Het is toch per slot 2012! Hahaha.

Nog 2,5 week te werken ik ik ben al gewoon klaar en heb ik al mijn uren vol en zijn we klaar!!! Ga zeker Paphos missen, Bar street, de mensen. Maar wil nog steeds wel heel graag naar huis hoor. Want, hoorde ook dat Cyprus financieel steund op Griekenland..... Dus dat gaat heel erg leuk worden :-p Ook zag ik laatst dat me kamer genoot zijn koffer in pakte.... Schrok wel even toen ook de vlag van het balkon was af gehaald. Ga toch ook mijn kamer genoot missen die aanstaande maandag vertrekt. Gaat dus weer heel stil worden in huize Spruijtenburg aux Chypre.

Anyway. Ben ik gister en eersgister heerlijk vrij geweest. En zo heb ik dan woensdag de boodschappen in huis gehaald en me snel om gekleed om naar het strand te gaan. Helaas heb ik mij halverwege bedacht en heb ik lekker een rechtomkeert gemaakt. Me bus kaartje verknalt!? Ooh, zeker niet. Ben Pano Paphos in geschoten en ben heerlijk de Marks and Spencers in geschoten..... Daar ben ik natuurlijk even los gegaan :-p Hahahaha! Des avonds ben ik met Sanne heerlijk een pizza gaan eten aan de boulevard. Bij een tentje dat zich voor deed als een chique restaurant. Dan mogen ze eerst de kapotte peertjes in de lampen verwisselen :-p Hahaha!!! Anyway. Heerlijk gegeten daar, en we zijn langs het markje gaan kuieren. Zoals Sanne en ik dan altijd doen gehaakt in elkaar als een stel duffe oudere lopen we dan vooruit. Krijg ik van de creperie man (Die trouwens ook van staven houd) een gratis crepe met Nutella en bruine suiker er op gekregen. Heel gezellig komen er Hollanders naast ons staan, en we staan direct te lachen. Weer verder zijn we gaan kuieren over de boulevard langs de kraampjes die allemaal troep of apen-nootjes verkochten. Any-way. Er staat tussen de haven en de boulevard een ouderwets van hout vervaardigde kiosk. Kan je van alles krijgen aan kranten, tijdschriften en snoep. Sanne sleur ik ineens aan haar arm door een dikke menigte de kiosk in en grijp vol verwondering de Telegraaf uit het rek. F2,90 was den prijs. Mee genomen en al kuierend de krant gelezen :-p Heerlijk weer eens een Hollandse krant. We liepen door Bar street terug naar huis.... Kijken we daar op een projectie scherm naar de Hollandse ondertiteling van SBS6 Lachen om home video's....... OMFL!!!! Is het Holland dag ofzo :-p

De volgende dag kreeg ik vor 9 uur een berichtje van Anne lief die zich totaal niet lekker voelde, en of ik mee wilde naar het ziekenhuis wat hier tevens ook de huisartsen praktijk is. Hier krijg je ook direct een bom aan pillen en antibiotica kuur mee..... PRO-posofisch zijn ze hier zeker :-p De arme schaap ook! Met de laptop van Anne en ook Anne lief er zelf bij naar "Tea for Two" gegaan om even wat te drinken en de Telegraaf weer te halen. Denk dat we 2 uur geen reet hebben uit gevoerd en lekker in de luwte hebben gezeten. En toen! In mars tempo naar het zwembad waar we de rest van de middag hebben gelegen en lekker gebruint. En mensen al lezend in slaap vallen ga je echt gek van dromen. Hahahaha! Ben in ieder geval goed bij gebruind hoor. Na dat ik nog een jongen heb af gewezen na 2 keer toe vragen of hij anders wat wilde eten, dan wat te gaan drinken. En ik terug kreeg dat ik niet geinterreseerd was in hem. Heb ik gezegd dat ik vroeg naar bed ging, en al aan het eten zat. Whoops! Loop hij net voorbij als ik in een restaurant zit :-p Want, ben gister wat gaan eten met Patricia. Zij heeft de 30ste van Mei haar stage al af gerond. En dus hebben we het laatste avond maal gehad in een super heerlijk Chinees restaurant aan de Poseidonos Avenu, dat overloopt in de boulevard. En we gaan zeker afspreken na terug komst in Holland. Thuis me bed snel in gekropen, want was erg moe van die dag.

Ojaa!! Jongen die bij de receptie werkt. Ik vind hem althans leuk, heeft een vriendin hoor, maar speelt het spelletje erg leuk mee :-p Trouwens zijn collega's spelen ook heel hard mee, aan mijn zijde dan. Alleen laatst knijp hij knijter hard in me shouders. AUW!!! En dat was niet de eerste keer dat hij dat deed. Pussy, kreeg ik nog te horen..... Tssss!!! Ik de achter volging in gezet. Sandor (Met Amsterdams dialect S) 1,95 ofzo en nog breeder dan ook staat wat naar me te lachen toen ik achter hem liep. Denkt dat hij een stomp krijgt of zo. Dus zegt ook nog wat ik hem nou aan kan doen. Mooi even in zijn billen gegrepen. Meneer schoot toch 5 meter vooruit de gang in. Who's the pussy now, but nice bottom you have. Hongaren die erg open minded zijn gelukkig! Dus met z'n brede glimlach zij hij dat hij het erg lekker vond en bedankte me....... Ja. Zo gebeuren er ook wel eens hele grappige dingen op het werk.

Mijn minuutjes zijn verstreken. En ga ik snel weer op huis aan.
Veel succes mamsie :-D xxxx Ik hou van jou hoor.

Hou van iedereen!!!

  • 01 Juni 2012 - 09:16

    Mamsie:

    Ik hou ook van jou schat! Fijn dat je zo geniet! Nog 2,5 week er tegenaan en dan nog even lekker 2,5 week vet vakantie vieren! Geniet, geniet, geniet en GENIET! Over 5 weken sta ik op schiphol om je op te halen! Het grote aftellen is begonnen.
    LAFJOE xxx

  • 01 Juni 2012 - 17:20

    Michelle:

    Trots op je Jason!! hoop je snel weer te zien als je terug bent!! xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jason

Actief sinds 31 Jan. 2012
Verslag gelezen: 481
Totaal aantal bezoekers 25890

Voorgaande reizen:

12 Februari 2012 - 01 Juli 2012

Jason Goes Cyprus

Landen bezocht: