En wij zeggen vaarwel tegen....!? - Reisverslag uit Paphos, Cyprus van Jason Spruijtenburg - WaarBenJij.nu En wij zeggen vaarwel tegen....!? - Reisverslag uit Paphos, Cyprus van Jason Spruijtenburg - WaarBenJij.nu

En wij zeggen vaarwel tegen....!?

Door: Jason Spruijtenburg

Blijf op de hoogte en volg Jason

21 Juni 2012 | Cyprus, Paphos

Word er gevraagd in het busje terug naar huis of ik dronken ben.... Nope! Ben heel blij, want me laatste dag zit er dan eindelijk op :-D

Heel veel foto's gemaakt en geen moer uit gevoerd op werk. Naar huis gestuurd worden had toch geen zin xD Hahahaha! Helaas hadden me wel de nieuwe assistent manager. Die van mij meer het stel hersenen heeft om nog geen eens in aanmerking te komen voor de Jostie band. Hij is echt..... Never mind! Had het toch nog aan de stok met die vent, want je gaat gewoon niet tegen me schreeuwen als we voor gasten van het hotel staan op een verhooginkje. Heb ik hem ook heel boos tussen me tanden door gelispelt, want pak je zo niet aan. En moest voor hem nog een klacht in het Frans en Duits opvangen..... En gaat hij domme antwoorden geven tegen die mensen. Bleken ze allemaal uit Walonie te komen, dus de laatste vraag waar ik vandaan kwam was direct een taal omschakeling!!! Nouja, toch weer me complimentjes binnen gekregen na de klacht en weer wat bij geleerd. Want, laat net "die Fuhrer" van het hotel, waar zoals je al aan kan lezen ik een vreselijke hekel aan heb en als hij ook binnen kwam lopen ook direct weg stoof. Gewoon eng die General manager........ Anygay, die vond het zo slim om ook het systeem met pasjes even aan te passen. Want, waar massa toerisme is. Heb je ook de bandje om de polsjes! Neen, thans moet het bij ons met een pasje. Donkerblauw: korting 10% grijs: korting 15% turqoise: Alles clusief platinum: Alles clusief alleen wat meer. Maar, het ging met dit systeem al is verkeerd met een bruiloft. So what!? Het is een feestje!!! Maar, 2 drankjes 2 pasjes. Als je Alles inclusief heb dan...... "Ja, maar dan moet ik terug naar de kamer". Die heb ik in alle talen die ik bemachtig gehoord. *Zucht!*

Ook wil ik even "iets" bedanken voor al het maken van die kilometers op Schiphol, het hollen van gate naar gate, soms er steig in moesten staan wegens wat vervelende passagiers, me opweg geholpen en service verleend in Cyprus, van binnen naar buiten moeten lopen, en ook me mams want ze heeft me deze schoenen gegeven toen ik me pakkie kreeg van school :-p Dankje Mams!!!

Nouja, We zijn nu klaar en we gaan er een heel groot feestje van maken.
Al was het wel even zwaar om gedag te zeggen tegen Angela en de rest van me surrogaat moeders..... Maar we hebben samen hele leuke foto's :-p Dus die gaan zeker op de post terug naar Cyprus!!!
En we gaan ons ook maar voor bereiden op de terug reis naar Nederland. Want, wat neem ik mee in de koffer en wat laat ik versturen via posterijen, want heb een beetje veel gekocht hier. Geen probleem!

  • 21 Juni 2012 - 13:36

    Lisa:

    trots op jou !!! Kom maar snel weer lekker hier naar toe

  • 21 Juni 2012 - 17:12

    Moez:

    JEHHHH!!!! 800 uur stage zit erop!!! Pfff, het gaat nu wel heel erg snel. Je schoenen hebben de afgelopen tijd hun best gedaan, net als jij. Misschien wel tijd voor nieuwe ;-). Nu is de slippertjestijd aangebroken ;-) nu niets en keihard genieten van een welverdiende vakantie. En op 6 juli hebben we een date op Schiphol! Tot die tijd lekker genieten kanjer! LAFJOE!!! XXXXXXX

  • 21 Juni 2012 - 17:20

    Rosannes Moeke:

    Nog even Jason... en dan zit het erop.
    Nu lekker vakantie vieren en dan naar huis... verder gaan met vakantie vieren. Hopelijk neem je het goede warme weer mee.
    Nog veel plezier en een goede reis naar huis.
    Monique B.

  • 21 Juni 2012 - 17:26

    Karin Scoenmakers:

    Ik ga je leuke verhalen missen. Geniet nog lekker en alvast welkom thuis!

  • 21 Juni 2012 - 17:28

    Rob Van Meelen:

    Leuk af en toe te lezen wat je hebt meegemaakt en absoluut hebt geleerd!
    Wie weet komen we elkaar op Schiphol in de toekomst nog eens tegen!
    Veel plezier met je vakantie en dan weer gezellig naar huis, naar je lieve moeder!

  • 21 Juni 2012 - 19:09

    RoN Vd Nat :

    Kijk niet om in wrok, neem de kans die je nu gegrepen hebt!
    Ik ben een. Ex-collega van je moeder en zie hoe trots ze op je is. Nou ik heb haar mening hoog staan, dus je mag trots zijn op jezelf.
    Trap niet na, zoek je eigen weg en je komt er wel.
    Veel suc6

  • 21 Juni 2012 - 19:22

    Ida Van Mullem :

    Jason ik heb genoten van al je blogs jammer dat het nu voorbij is maar de andere kant je komt nu gauw naar huis je moessie is al aan het aftellen tot gauw

  • 23 Juni 2012 - 12:31

    Cherel:

    lieverd!
    tot gauww gaan we ff een bakkie doen, kusss! ben trots opje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jason

Actief sinds 31 Jan. 2012
Verslag gelezen: 366
Totaal aantal bezoekers 25889

Voorgaande reizen:

12 Februari 2012 - 01 Juli 2012

Jason Goes Cyprus

Landen bezocht: