Zagapo poli! - Reisverslag uit Paphos, Cyprus van Jason Spruijtenburg - WaarBenJij.nu Zagapo poli! - Reisverslag uit Paphos, Cyprus van Jason Spruijtenburg - WaarBenJij.nu

Zagapo poli!

Door: Jason Spruijtenburg

Blijf op de hoogte en volg Jason

23 Mei 2012 | Cyprus, Paphos

Bleh!!! Gister ging niet lekker op het werk. Iedereen zat er door heen, en er werd een hoop af geschreeuwd en ik met de rest steeds meer bozer worden tot de tranen door kwamen...... *Snik, snik!* Angela die direct om me nek hing probeerde me wat op te vrolijken. Ook Dimitar deed een gooi. Maar, helaas werd alles snel weer neer geslagen door andere. *Meh!* Kreeg ook nog een kaartje van Veronica achter de kassa, die blijkbaar ook nog Honden en Katten trimt. Het lieve kaartje met een schattig hondje en katje. Ook de Roemeense keukenboy zoals zijn bijnaam verluid in de bar, en in de keuken "Zwaffelkoning" word genoemd. Ook een lang verhaal mijner dames en heren. Probeerde me ook nog met z'n gebrekkige Engels wat op te beuren na de eerste snikken en kwam dadeijk een pannenkoek brengen met een flinke dot chocolade. Precies wat ik nodig had, en hij afwetend dat ik op jongens viel gaf wel heel gedurft een knipoog. En Arracelly heeft gelijk! *WOEI!!!*
Anyway, na een behoorlijke uitbrander te geven naar een colega die me vreselijk op de zenuwen zat te werken ging het direct stukken beter met me. Alsof iemand een stop uit een bad kuip trok. Tuurlijk kwam de restaurant manager verhaal halen, maar die wilde totaal geen sorry uit me mond horen komen, en was al helemaal niet geintereseerd in die andere collega. Kreeg eerder te horen: "Maak je maar om haar geen druk, is toch niks zij." Oke.....!
Zo eindigde avond ook weer eens verassend anders. Me bedje in gekropen en toen lekker me boek uit gelezen. En zo doende ben ik nu in het bezit van een prachtige tas :-p

Laats ook heerlijk aan het zwembad van Anne gelegen, en een beetje gezwommen. Ooh! Wat heerlijk was dat zeg, en kan ik nu dan ook eindelijk op me rug bruine. Want, ik lijk wel op een hamburger die in al die tijd niet is om gedraaid. En het zwemmen is ook weer heel erg goed voor me conditie merkte ik en spier op bouw, want merkte wel als ik een respectabelen snelheid door het water heen wilde gaan zonder te zinken schoot het wel in me knieen en behoorlijk in me armen..... Lijk wel een oude vent hier xD En dat dat zo mogelijk is met al dat geloop hier en getil hier!? Dus moet zeker nog voor me vertrek nog eens even wat meer gaan zwemmen. Nou heb ik morgen nog een dag vrij hoor, dus ga niks anders doen dan.

Voor de rest merk je zeker dat je alledaagse leven nu heel gewoon wordt en dat er ook niet veel bijzonders gebeurt, omdat het zo gewoon word :-p Ben dus al bijna ingeburgerd hier. Winkelen en aan het zwembad zitten, des avonds naar barstreet gaan. En wat Grieks bij leren. Zoals de titel, wat betekent "Ik hou veel van jou"
Zo schoof ook laatst Angela wat Grieks gekrabbel onder me neus, omdat ze weet dat ik het kan lezen. Dus ik lees op, en ze schiet een partij in de lach. Maar, mocht het voortaan alleen gebruiken tijdens het autorijden in Nederland. GAMO TIN RATSA SOU..... En dat is iets heeeeeeel lelijks is het Grieks xD
Dus word weer een hoop bij geleerd als ik terug kom in Nederland. :-p



  • 25 Mei 2012 - 14:23

    Moez:

    Een nieuwe tas,,,,, je lijkt gelukkig niet op je moeder! Hahahahaha. Enjoy darling ZAGAPO POLI!!!!! LAFJOE! XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jason

Actief sinds 31 Jan. 2012
Verslag gelezen: 269
Totaal aantal bezoekers 25901

Voorgaande reizen:

12 Februari 2012 - 01 Juli 2012

Jason Goes Cyprus

Landen bezocht: