BIJNA!!! - Reisverslag uit Paphos, Cyprus van Jason Spruijtenburg - WaarBenJij.nu BIJNA!!! - Reisverslag uit Paphos, Cyprus van Jason Spruijtenburg - WaarBenJij.nu

BIJNA!!!

Door: Jason Spruijtenburg

Blijf op de hoogte en volg Jason

30 Juni 2012 | Cyprus, Paphos

Nog even op de hoogte houden daar in Nederland :-p

Alles gaat nog steeds heel goed met me, en ben heel goed bruin geworden. Ook zo vreselijk als je elke dag in de zon kan liggen aan het zwembad :-p

Maar zo zijn laatst wel Sanne en Aracelly al naar huis weder gekeert. Zo merk je dat er steeds meer mensen richting huis vertrekken, en zie je steeds meer blije berichten van uit het vaderland komen.

Nu ik ook Nederland en thuis vooral begin te missen is het aftellen nu zeker begonnen. En ook het nadenken over het pakken van de koffer, want veel gaat per posterij, want mag echt niet meer dan 20 kilo mag meenemen tijdens de vlucht en 8 kilo in de hand bagage...... Grrr!
Word dus een hoop uit vogelen over wat in de koffer mee gaat!

Bijna naar huis! En ook tevens mijn laatste berichtje via deze weblog. Dank julllie allemaal voor jullie steun en lieve berichtjes die jullie mij allemaal hebben gestuurd. Al zat het in een enveloppe of in een doos, of zoals sommige deden op de doos zelfs xD Hahaha! Allemaal komen naar mijn welkoms fuifje en mijn moeders weer-een-jaar-door-de-gootsteen dag :-p

Ade bye!

  • 30 Juni 2012 - 10:20

    Mams:

    'Schatje!!!!!!! Nog een week en dan hang je weer hier in je loveseat met je IPad op schoot alsof je nooit bent weggeweest! De voorbereidingen voor je fuifje (pffff, ouderwets, Hihi) zijn in volle gang! En iedereen is welkom! Je laatste week,,,, geniet er nog maar even van. Gelukkig is de zomer hier ook een beetje begonnen, dus je kan hier verder vakantie vieren. Lieve schat, leuk je laatste bericht gelezen te hebben. We hebben een date vrijdag op Schiphol!!!! See you JAYSEE! Dikke kus LAFJOE XXXXXXX

  • 01 Juli 2012 - 08:03

    Tasch:

    Fijn Mr.J dat je het zo naar je zin hebt en zo bruin bent, zal je wel goed staan! Ook fijn over een weekje zie ik je live en dan kan ik je een knuffel gevel :-)! Geniet nog van je laatste weekje en tot volgende week! Xxx Tasch

  • 08 Juli 2012 - 12:30

    Mams:

    Weer lekker thuis bij mams. Ik ben blij! :-)

  • 08 Juli 2012 - 17:25

    HELLO:



    My Dear,
    Warm greetings from me,

    I am jenica ithamar, my dear in your usual time may it pleases you to write me back in email address,so that i can send you my pictures and also tell you more about myself . A friendship is the foundation build on other relative things to come.May God bless you as i wait impatiently to hear from you

    Thanks
    jenica

  • 08 Juli 2012 - 17:28

    HELLO:

    Hello
    I saw your nice profile,and something motivated me to communicate with you,My Dear in your usual time may it pleases you to write me back in email address ( jenicaithamar@yahoo.com ) so that i can send you my pictures and also tell you more about myself.A friendship is the foundation build on other relative things to come.May God bless you as i wait impatiently to hear from you. Your lonely friend,
    jenica

    ( jenicaithamar@yahoo.com )

    Hello
    I saw your nice profile,and something motivated me to communicate with you,My Dear in your usual time may it pleases you to write me back in email address ( jenicaithamar@yahoo.com ) so that i can send you my pictures and also tell you more about myself.A friendship is the foundation build on other relative things to come.May God bless you as i wait impatiently to hear from you. Your lonely friend,
    jenica

    ( jenicaithamar@yahoo.com )

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jason

Actief sinds 31 Jan. 2012
Verslag gelezen: 1441
Totaal aantal bezoekers 25878

Voorgaande reizen:

12 Februari 2012 - 01 Juli 2012

Jason Goes Cyprus

Landen bezocht: